Första dagen själva

Idag var det min första dag ensam med lillan då Daniel började jobba igen.
Vi pussade pappa hejdå vid klockan sex imorse och sen sov vi till klockan nio. 
Dagen har gått jättebra och vi hann med lite mys i babygymmet, lite magträning, pussar och sjunga vaggvisor och ett bad för lillan efter att hon totalt kräktes ner sig.

Jag hann sen ordna disken och plocka undan lite medan hon sov och när pappa kom hem så tog han lillan så sov de tillsammans i soffan, hon på hans bröst, medan jag lagade middag.

Jag precis tagit en dusch och ammar lillan. Nu blir det soffmys innan det är dags för sängen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Our tiny miracle -

Första dagen själva

Idag var det min första dag ensam med lillan då Daniel började jobba igen.
Vi pussade pappa hejdå vid klockan sex imorse och sen sov vi till klockan nio. 
Dagen har gått jättebra och vi hann med lite mys i babygymmet, lite magträning, pussar och sjunga vaggvisor och ett bad för lillan efter att hon totalt kräktes ner sig.

Jag hann sen ordna disken och plocka undan lite medan hon sov och när pappa kom hem så tog han lillan så sov de tillsammans i soffan, hon på hans bröst, medan jag lagade middag.

Jag precis tagit en dusch och ammar lillan. Nu blir det soffmys innan det är dags för sängen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0