Världens bästa man

Idag har jag fått äran att ha spenderat åtta år tillsammans med mannen i mitt liv. Åtta långa år fyllda med kärlek, glädje, medgångar och motgång. Vi har kämpat oss igenom allt som livet kastat på oss, tagit oss över hinder som vi aldrig trodde vi skulle möta. Men vi har klarat det tillsammans. Med din hand i min känner jag att jag klarar allt. Folk kan fråga "tröttnar ni på aldrig på varandra?", men hur ska jag kunna tröttna på människan som alltid gör mig lyckligast? I år gav du mig det finaste någon kan få: min dotter. Jag tittar på henne och mitt hjärta fylls av kärlek. Inte bara för henne utan även för dig, som gett mig den gåvan. 
Hälften du, hälften jag, 100% sin egen: 
Vår älskade lilla Lydia. Om hon bara visste hur hårt hennes föräldrar kämpat för att få henne, vad vi gått igenom för att tillslut få ha henne i vår famn. 
Det kändes så rätt ända sedan första gången vi möttes, sen dina läppar mötte mina och jag har sen den dagen, 11 april 2008, varit säker på att du är den jag kommer leva med, att du är den som jag vill ska vara pappa till mina barn. Jag hade inte kunnat valt en bättre man. Tack för allt du gör för mig och för Lydia. Tack för att du står ut, för jag är säkert inte lätt att leva med alla gånger.. Tack för att du alltid finns där när humöret tryter, när stormen kommer och allt känns mörkt och oöverkomligt. Tack för att du håller min hand när jag behöver det som mest. Tack för varje "Jag älskar dig" som jag får höra varje dag. 
Tack för att du är DU och världens bästa pappa till Lydia. 
Jag älskar dig 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Our tiny miracle -

Världens bästa man

Idag har jag fått äran att ha spenderat åtta år tillsammans med mannen i mitt liv. Åtta långa år fyllda med kärlek, glädje, medgångar och motgång. Vi har kämpat oss igenom allt som livet kastat på oss, tagit oss över hinder som vi aldrig trodde vi skulle möta. Men vi har klarat det tillsammans. Med din hand i min känner jag att jag klarar allt. Folk kan fråga "tröttnar ni på aldrig på varandra?", men hur ska jag kunna tröttna på människan som alltid gör mig lyckligast? I år gav du mig det finaste någon kan få: min dotter. Jag tittar på henne och mitt hjärta fylls av kärlek. Inte bara för henne utan även för dig, som gett mig den gåvan. 
Hälften du, hälften jag, 100% sin egen: 
Vår älskade lilla Lydia. Om hon bara visste hur hårt hennes föräldrar kämpat för att få henne, vad vi gått igenom för att tillslut få ha henne i vår famn. 
Det kändes så rätt ända sedan första gången vi möttes, sen dina läppar mötte mina och jag har sen den dagen, 11 april 2008, varit säker på att du är den jag kommer leva med, att du är den som jag vill ska vara pappa till mina barn. Jag hade inte kunnat valt en bättre man. Tack för allt du gör för mig och för Lydia. Tack för att du står ut, för jag är säkert inte lätt att leva med alla gånger.. Tack för att du alltid finns där när humöret tryter, när stormen kommer och allt känns mörkt och oöverkomligt. Tack för att du håller min hand när jag behöver det som mest. Tack för varje "Jag älskar dig" som jag får höra varje dag. 
Tack för att du är DU och världens bästa pappa till Lydia. 
Jag älskar dig 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0