Fem veckor gammal

Igår blev Lydia fem veckor gammal.
Det är minst sagt galet hur snabbt tiden har gått.
Nyss var jag ju gravid i typ vecka tolv..?!
När Lydia blev en månad beklagade jag mig för sambon.
"En hel månad av mammaledigheten har redan passerat, snart är den slut!"
Riktigt så illa är det kanske inte men tiden går alldeles för snabbt, kan vi inte stanna tiden litegrann?
Lydia växer så det knakar.
Imorse upptäckte jag att vissa bodys i storlek 50 börjar bli för smått. 
Hon har mer och mer vakenstunder och det är så kul! Att få ögonkontakt, ett litet leende.. 
Vi njuter av att få se henne utvecklas och är så spända på att få se vilken personlighet denna lilla tös har. 

Imorse pussade vi pappa hejdå innan jobbet då lillan ändå vaknat för att äta.
Sen somnade vi om och tog sovmorgon till klockan tio bortsett från några amningar.
Solen skiner idag så vi tänkte ta en liten promenad så snart lillan ätit klart.
Denna mamma behöver rastas lite och få komma ut och röra sig. 

Därefter borde jag egentligen göra något vettigt, typ ordna disken eller vika tvätt men det är betydligt trevligare att gosa med Lydia så jag skippar nog allt hushållsarbete just nu 
❤ 

Mammas finaste ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Our tiny miracle -

Fem veckor gammal

Igår blev Lydia fem veckor gammal.
Det är minst sagt galet hur snabbt tiden har gått.
Nyss var jag ju gravid i typ vecka tolv..?!
När Lydia blev en månad beklagade jag mig för sambon.
"En hel månad av mammaledigheten har redan passerat, snart är den slut!"
Riktigt så illa är det kanske inte men tiden går alldeles för snabbt, kan vi inte stanna tiden litegrann?
Lydia växer så det knakar.
Imorse upptäckte jag att vissa bodys i storlek 50 börjar bli för smått. 
Hon har mer och mer vakenstunder och det är så kul! Att få ögonkontakt, ett litet leende.. 
Vi njuter av att få se henne utvecklas och är så spända på att få se vilken personlighet denna lilla tös har. 

Imorse pussade vi pappa hejdå innan jobbet då lillan ändå vaknat för att äta.
Sen somnade vi om och tog sovmorgon till klockan tio bortsett från några amningar.
Solen skiner idag så vi tänkte ta en liten promenad så snart lillan ätit klart.
Denna mamma behöver rastas lite och få komma ut och röra sig. 

Därefter borde jag egentligen göra något vettigt, typ ordna disken eller vika tvätt men det är betydligt trevligare att gosa med Lydia så jag skippar nog allt hushållsarbete just nu 
❤ 

Mammas finaste ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0