Slåss för dig


Mina tankar snurra tio varv, 
fastän världen stod blixtstilla,
Jag fatta då du kommer bli mitt allt, 
som om jag knappt funnits till innan.
Så stark och skör, 
du var mycket mera än jag nånsin kunnat be om. 
Jag grät för allt du ska få uppleva, 
för allt du måste gå igenom..
Och jag såg hur du drog efter andan, 
har aldrig varit så rädd,
men född med näven i vädret som din mamma, har aldrig varit så beredd.

Jag ska slåss för dig.

Dom kommer säga du kan aldrig bli nått, 
du ska veta att dom har fel. 
Jag ska lära dig det där är skitfolk, 
så det är nått du redan vet.
Ja när dom säger att du inte duger, 
inte duger som du é, 
då ska du veta att dom bara ljuger, 
tro mig dem ska få se.
Och dom där dagarna dom nästan vinner, 
dom får dig falla ner på knä, 
Då ska jag hjälpa dig att lyfta blicken 
tills du ser hur stark du är.

Jag ska slåss för dig.

Jag ska bli allt jag kan va för dig, 
jag ska krossa barriärer, korsa hav för dig.
Hela världen den kan falla, jag står kvar för dig.
Jag är så obeskrivligt tacksam att du valde mig.
Och jag kommer göra misstag, 
ja du kommer att få spel också,
bli förbannad över mitt svar 
och skrika att jag inte vet något.
Jag kommer tjata, kommer älska dig mer.
Och den dagen du får egna, 
först då kan du förstå och se vad jag menar.

Jag ska slåss för dig. Tro mig. 
❤ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Our tiny miracle -

Slåss för dig


Mina tankar snurra tio varv, 
fastän världen stod blixtstilla,
Jag fatta då du kommer bli mitt allt, 
som om jag knappt funnits till innan.
Så stark och skör, 
du var mycket mera än jag nånsin kunnat be om. 
Jag grät för allt du ska få uppleva, 
för allt du måste gå igenom..
Och jag såg hur du drog efter andan, 
har aldrig varit så rädd,
men född med näven i vädret som din mamma, har aldrig varit så beredd.

Jag ska slåss för dig.

Dom kommer säga du kan aldrig bli nått, 
du ska veta att dom har fel. 
Jag ska lära dig det där är skitfolk, 
så det är nått du redan vet.
Ja när dom säger att du inte duger, 
inte duger som du é, 
då ska du veta att dom bara ljuger, 
tro mig dem ska få se.
Och dom där dagarna dom nästan vinner, 
dom får dig falla ner på knä, 
Då ska jag hjälpa dig att lyfta blicken 
tills du ser hur stark du är.

Jag ska slåss för dig.

Jag ska bli allt jag kan va för dig, 
jag ska krossa barriärer, korsa hav för dig.
Hela världen den kan falla, jag står kvar för dig.
Jag är så obeskrivligt tacksam att du valde mig.
Och jag kommer göra misstag, 
ja du kommer att få spel också,
bli förbannad över mitt svar 
och skrika att jag inte vet något.
Jag kommer tjata, kommer älska dig mer.
Och den dagen du får egna, 
först då kan du förstå och se vad jag menar.

Jag ska slåss för dig. Tro mig. 
❤ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0